INTRO

Hey guys, I want to make this blog looks like Geneva,Switzerland fair and square. Hope you can help me to spread the massage, but there is no bank here. thanks. For the people whose read this blog, you can become the ICJ judge by yourself.Thanks a lot.

Isnin, 30 Mei 2011

BENARKAH GAMBAR YG KITA LIHAT INI ?


Ni gambar photoshop nih, ramai gilos babos !, bukan ramai orang berkumpul dekat Putrajaya ke hari nih ?Benarkah ini kubu umno ? kubu BN ?



JENG JENG !!


TEMERLOH: Fitnah berterusan yang dilemparkan Umno Barisan Nasional terhadap Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim hanya berjaya menyemarakkan lagi sokongan rakyat jelata kepada beliau.

Buktinya semalam di Temerloh, lebih 10,000 hadir mendengar ceramah Anwar di majlis Himpunan Kebangkita Warga Felda Pahang bertempat di Markas Besar Pas Pahang, Kerdau.Kawasan di sekitar markas seolah-olah berpesta untuk semalaman di Temerloh apabila seorang lagi penceramah superstar dari Pas, Mohammad Sabu turut serta memeriahkan pentas berceramah kepada warga Felda.
Memulakan ceramahnya, Anwar berkata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tersilap membaca mood anak muda apabila menganggap anak muda yang hadir pada program Perhimpunan Sejuta Belia hadir kerana ingin mempertahankan Putrajaya daripada
pembangkang. sambung


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu lah saya minta semua bloger bloger yang pro kerajaan supaya jangan terlalu over sangat dalam menyampaikan mesej yang betul dan tepat, jangan ditambah perkara perkara yang akhirnya boleh menjadi "back fire" kembali kepada kerajaan BN.Superimpose yang keterlaluan perlu dielekkan. Puak yang sudah taksub ini mereka tidak lagi berfikiran rasional, apa saja yang diperkatakan oleh pemimpin mereka, mereka akan telan bulat bulat tanpa ditapis dan dianalisis terlebih dahulu. Jangan lah keterlaluan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...