INTRO

Hey guys, I want to make this blog looks like Geneva,Switzerland fair and square. Hope you can help me to spread the massage, but there is no bank here. thanks. For the people whose read this blog, you can become the ICJ judge by yourself.Thanks a lot.

Rabu, 25 Mei 2011

PAS JADI UNDERDOG SEMASA KEJADIAN TANAH RUNTUH ?




Itulah yg didendangkan,seolah perwira x bernama, Pas mendakwa mereka sampai terlebih dahulu daripada pihak UMNO, satu jam lebih awal, ini pun mahu dijadikan pertikaian.  ?




Bridge Amal PAS menghantar pasukan paling ramai untuk mencari mangsa tanah runtuh di Hulu Langat ... Mereka juga di katakan sampai seawal jam 3 petang berbanding pihak UMNO yg hanya tiba pada pukul 4... mereka tidak di berikan liputan oleh media massa ... sebalik nya di FITNAH tidak memberikan bantuan .. ni bukan masa untuk mencari publisiti ....!!!


bermesyuarat di Batu Caves, KL apabila mendapat berita tentang kejadian tanah runtuh yang melibat sebuah Pusat Penjagaan anak yatim AT TAQWA di BT 14 HULU LANGAT.Tidak lama selepas saya menerima sms tentang berita itu, saya menerima pesanan ringkas dari jauh iaitu daripada YAB MENTERI BESAR SELANGOR yang berada di USA.Beliau meminta YB Rodziah selaku EXCO KEBAJIKAN dan saya selaku EXCO PEMBANGUNAN MODAL INSAN SELANGOR untuk mengerakkan YAYASAN AMAL ke tempat kejadian. KLIK SINI




ps : nak selamatkan nyawa anak yatim pun mahu dipolitikkan, dasar Islam sebenar sungguh. Ikhlas lah sikit.





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

maka terpacul lah wajah2 fasik dan munafik

Tanpa Nama berkata...

depa kata berita yang tak masuk media perdana..awat nak komplen plak..depa kan tak suka TV3, utusan..ada akai ka..nampak sangat tak ikhlas nak tolong..nak publisiti ja lebih.insaflah sikit.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...