INTRO

Hey guys, I want to make this blog looks like Geneva,Switzerland fair and square. Hope you can help me to spread the massage, but there is no bank here. thanks. For the people whose read this blog, you can become the ICJ judge by yourself.Thanks a lot.

Sabtu, 21 Mei 2011

BENARKAH DAKWAAN PEJABAT Dr ZAMBRY DIHANTAR ULAR ?

Semalam salah sebuah portal pembangkang melaporkan bahawa pejabat Menteri Besar Perak, terdapat segelintir rakyat yg tidak puas hati telah menghantar ular



 sebagai tanda tidak puas hati mereka kerana membiarkan MASALAH ULAR di kampung mereka ? dan menurutnya lagi ramai rakyat MATI DIPATUK ULAR di kampung berkenaan ?jangan lah jadi bodoh terlampau, kamu ingat Zambry tu tuhan ke apa dari sekecil2 hingga sebesar2 gajah masalah nak letak dekat bahu dia. Sekiranya benar sekalipun cerita ni, x kan ULAR tersebut perlu DIPUJUK oleh zambry untuk pergi pula ke kampung Melayu ?

Kampung dan kawasan kediaman kamu yg kotor dan bersepah semua nak salah orang, gilo apo ? gunalah akal sikit. Org yg tidak berpendidikan mudahlah kamu perbodohkan dengan cerita remeh2 macam ni.


ps : kampung pisang banyak zombie berkeliaran ,  cecite cecite apa tindakan kamu wahai Dr Zambry ? haha lolz gilos amigos! nak baca KLIK SINI

2 ulasan:

Den Cdo berkata...

Bro Den dah baco artikel tu yg keluar dari blog "beengai tu, apolaa isu itu pon nak suruh montori selosaikan..komen Den baca blog tu, buang maso Den ajo..dan tu bondo itu pun nak salahkan montori, dah laa ADUN kaw tu DAP.Kalau dah serious sgt apo tak adu kat adun tu ajo, dulu boleh undi DAP napo tak minta tlg dengan adun DAP tu...

Malaysian Epic berkata...

nampak sangat bingai nye haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...