INTRO

Hey guys, I want to make this blog looks like Geneva,Switzerland fair and square. Hope you can help me to spread the massage, but there is no bank here. thanks. For the people whose read this blog, you can become the ICJ judge by yourself.Thanks a lot.

Sabtu, 21 Mei 2011

GEMPAR !! RAMBUT MANUSIA DIJADIKAN BAHAN KICAP SOYA ?

Cerita beredar di beberapa akhbar di China tentang pengeluaran kicap yang murah di pasaran diperbuat dari rambut manusia. Kicap yang dihasilkan di China




 menggunakan bahan kimia asid amino yang di ekstraks dari rambut manusia sebagaimana proses pembuatan sos soya terhidrolisis (amalan tradisional) dan kemudian secara diam-diam dieksport ke negara-negara lain. Ia terkandung dalam sebuah laporan dari penyiasatan yang telah ditayangkan di televisyen China berkaitan amalan tidak sihat dan berpotensi tercemar ialah sumber dari rambut manusia ini.KLIK SINI LEBIH LANJUT


PS: lebih rela makan nasi lemak  dari fishball, dengar kata buat dari darah, pandai betul meniaga, nasib baik x bertukar jadi raja bersiong.

2 ulasan:

DEN COMANDO berkata...

o..mak oi...ini berito baik buek Den, den nak suroh anak Den baco artikel tu,sobab dio tu suko sangat makan nasi lauk kicap...tapi Den selalu boleh kicap kipas udang, jgn kicap tu dibuat dari sesungut udang sudah la..hahahhaa..apo-apo pun terimo kasih sobab bori info ini..

Malaysian Epic berkata...

ha samo2 sebarkan lah yo.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...